Volgers

zondag 6 december 2015

ADVENTKALENDER LETTER F




Goedemorgen allemaal,
Good Morning all


Vandaag onze zesde letter in onze advent alfabet de letter F
Today the sixth letter of the advent alphabet the letter F


F van Family, Feest en Foto 



Family, Party and Photo



Vandaag ben ik zelf aan de beurt om jullie mijn aandeel in dit advent alfabet te laten zien. Met heel veel plezier heb ik aan deze kaart gewerkt, maar het was wel een heel werk,  omdat ik de F van Familie had moesten er meerdere Besties gekleurd worden. 




Ik heb IMAGE WINTERWONDERLAN GIRLS gebruikt. Het fotolijst je heb ik gemaakt met de papierlijn PRINTERBLE PAPER DEAR SANTA PAGE 2.





Today it's my turn to share one of my parts in this advent alphabet. I have worked with a lot of fun to this card, but it was a lot of work, because I had the letter F of family and had to colored a couple of Besties.



I used IMAGE WINTERWONDERLAN GIRLS.  For the picture frame I used the paper line  PRINTERBLE PAPER DEAR SANTA PAGE 2.




=========


Morgen zijn we terug met de letter G en vergeet niet te kijken op 02 december, waar je een leuke opdracht kunt vinden en een prijs kunt winnen.


Tomorrow we are back with the letter G. And don't forget to look at december 2, because there you will find a contest with a nice price. 

3 opmerkingen:

  1. Wat den werk heb je er in gestoken. Masr het resultaat is prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met al die Besties. Mooi achtergrond papier ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf al de Besties in een "fotolijstje".
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen