Volgers

maandag 18 mei 2015

REMINDER CARD VAN ANJA





Hoi allemaal,


Het is weer maandagmorgen en dus weer tijd voor een nieuwe reminder.
Deze kaart heb ik gemaakt met het design papier van Bo Bunny.
Zoals jullie weten is het thema dit keer 
*ALLES MAG MET EIGEN GEMAAKTE BLOEMEN*
Ik heb dit keer zelf bloemen gemaakt met de Retro ponsen  en daarvoor heb ik de middelste en de kleinste gebruikt en in het midden nog een plakparel gedaan.





Bij de volgende foto kunnen jullie de bloemen nog even van dicht bij zien.
Ik heb dus 2x de middelste retro pons gebruikt en 1x de kleine retro pons gebruikt en zo krijg je dus 1 bloem en zo heb ik dan 3 van deze bloemen gemaakt.




Ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal nog mee gaan doen.
En dat kan tot 6 Juni.

Ik wens jullie een hele fijne week toe en hopelijk tot gauw!

*Lieve Scrapgroetjes Anja*


Anja hartelijk dank voor je mooie kaart en uitleg en wil je meer van Anja's werk zien,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten